Nu laddar vi för lördagsmys!

2011-09-03 18:11:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Denna lördag är precis en sådan lördag som vi har behövt. Vi har bara tagit det lugnt och grejat här hemma (förutom att jag var och handlade på Ica Maxi) förut. Nu är Marcus och köper hämtmat och sen blir det en lugn kväll med två Robinsonavsnitt och chips, popcorn och cola. Ett vinnande koncept från igår!

Max feber har försvunnit och han har lekt för fullt hela eftermiddan. Nu sitter han och varvar ner framför Bolibompa.

Önskar er en härlig lördagkväll vad ni än gör ♥



Till vänster på bilden är en ny krukväxt jag köpte igår (en hortensia). Krukan fick jag på mors dag av Max och Marcus och den har jag visat här tidigare. Fönstret är i tvättstugan. Hi hi ser ni den snygga originaltapeten nedanför fönsterlisten? Kan lugna er med att det är vitmålat i tvättstugan på alla andra ställen. Det är lite charmigt att den kikar fram här.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback