Morgonblogg

2011-09-29 08:44:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Det är inte så ofta nuförtiden som jag hinner blogga på morgonen men idag är min "sena" dag så då finns det lite tid. Dessutom har jag sovit ända till 7.15. Max vaknade dock redan strax efter 6 men han ville ligga vid Bolibompa och slappa så då fick jag sova.

På Max förskola har de två trägitarrer (utan strängar) och Max är ju som sagt helt gitarrtokig och hade igår stått och "spelat" och sjungit inför de andra barnen på avdelningen. Så gulligt! Han gör ju så här hemma hela tiden men visste inte att han var så modig att han vågade göra det inför kompisarna. Nu pratar inte om nåt annat än att han vill åka till gitarrerna så vi ska strax ge oss iväg.

Hoppas ni får en bra dag! Nu närmar vi oss helgen....




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback