Mammas favorit!

2011-09-04 11:10:51 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Sweet sunday!

 

Vi har en lugn start på söndagen, Max och jag! Marcus är iväg och spelar och sjunger. Max har lite förhöjd temp idag med. Han hade 38,3 när han la sig igår så han har fått sova på madrass i vårt rum. Nojiga föräldrar!! Men vi blev rejält skakade av feberkrampsincidenten i mars.

 

Det är soligt och fint ute. Får se vad vi ska göra av dagen. Var tänkt att A-C, M och barnen skulle komma hit och äta idag men fick ställa in det pga Max feber. Så nu har vi 2 kilo kycklingfilé på spett att grilla =)! Marinerade redan igår. Men det blir perfekt att frysa in.

 

KRAM





Kommentarer
Mamma Russin

Söta Maxen.. :)



Hoppas han snart kryar på sig.. Stina fortsätter att bli "sjuk" på nätterna ? märkligt.. tidigt i morse tror jag hon hade krupp hosta med..



kramrkam

2011-09-04  /  12:03:02  /  http://enburkrussin.se
Anna

Vilken fin bild :) jag förstår precis att ni nojar.har kanske skrivit det här innan men min mamma, som ju är läkare, blev så chockad efter att min bror fick feberkramper så de gav febernedsättande så fort han fick bara lite lägre feber.

Här hemma har vi fortsatt sjuka pojkar med. Går ju tyvärr mkt nu..



Kramar

2011-09-04  /  12:32:06  /  http://ambi.blogg.se/
Dorothea - Ett nästintill trillingliv

HAHA!!!

Roligast.

Han är så söt eran kille. Hoppas han kryar på sig också! Stor kram

2011-09-04  /  21:02:00  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback