A true lovestory never ends

2011-09-22 22:02:00 ,   Allmänt/Vardagsliv

Väggord på vår sovrumsvägg

 

 

Vad ska man egentligen göra för att få lite energi? Denna vecka har jag verkligen varit supertrött. Nu hoppas jag på ett mirakel inför helgen då vi på lördag ska ha två kalas här hemma och på kvällen åka på ett tredje kalas. Imorn blir det fix inför lördagens kalasande. Jag insåg för en stund sen att jag inte tänkt ut alls vad jag ska ha på mig på lördag. Blir kanske samma som förra året då Max fyllde 2 år. Klädshopping till mig är inte riktigt prioritet just nu. Alla pengar på "klädkontot" går ju till ytterkläder. Tråkigt nog!

 

Nu ska jag gå in och pussa på min fantastiska son som sover gott och sen blir det läggdags för mig. Idag är en sån där dag då jag undrar vad jag håller på med då det känns som jag aldrig träffar Max ordentligt. Men a true lovestory never ends. Fina ord som inte endast handlar om romantisk kärlek utan också om kärlek mellan barn och föräldrar.

 

Kram och godnatt!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback