Utekväll

2011-10-20 22:31:11 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har jag kommit hem från restaurangbesök med mina kollegor. Väldigt trevligt att träffas utanför förskolans väggar =).

Har suttit vid Max säng en stund och tittat på honom när han sover. Har längtat efter honom idag. Dröjer dock ända till imorneftermiddag innan jag träffar honom i vaket tillstånd. Om han inte vaknar innan jag åker till jobbet vid 6.30 imorn.

Sov så gott alla läsare. Nu närmar vi oss helgen.... Härligt!




Bild från i lördags. Vår "partyprisse" som varit lycklig idag över att få brev på posten från våra kompisar M och H. Brevet bestod av en stor bild på Byggare Bob med vänner. Marcus skickade ett MMS till mig där Max stod och tittade på bilden. Tack M och H hälsar Max!




Kommentarer
Åsa

Det var ett underbart kort på Max. Fick mig på lite bättre humör, vilket jag behövde efter en sån där "trökmorgon" med trötta barn, trött man och trött Åsa som alla ska iväg åt olika håll samtidigt... Men nu blev jag genast lite muntrare! Ha en trevlig helg :) /Åsa

2011-10-21  /  09:42:24 
Linda

Jag var också ute igår med mina kollegor från förskolan :) Alltid kul att ses utanför jobbet. Hoppas du har en härlig fredag.

2011-10-21  /  13:17:59  /  http://linchisblogg.blogspot.com
Anna

Vilken härlig bild! Mysigt med restaurangbesök :)



2011-10-23  /  21:55:21  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback