Sen frukost

2011-10-22 11:08:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har precis ätit frukost. Blev en väldigt lätt frukost eftersom det snart är dags för lunch. Två rostade mackor med marmelad och ost och en kopp te. Jag har dock inte sovit sen nu utan gick upp för två timmar sen. Men jag älskar känslan av en lugn start på dagen. Det är inte många lördagar denna höst som startat lugnt.

Har inte så mycket planer för dagen. Ska åka och handla på eftermiddan.

Det slog mig igår att vi inte har bjudit hem vänner på middag på hela hösten. Det är ju annars något jag älskar att göra och det gör jag fortfarande men sen jag började jobba heltid så har orken till att planera och ta tag i saker försvunnit. Som tur är har vi snälla vänner som bjuder hem oss så att vi inte blir helt osociala =)!

Vad har ni för planer idag?




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback