Lyx!

2011-10-17 19:14:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Det är lyxigt att komma hem från jobbet på måndagar vid 18 för då har Marcus röjt här hemma och lagat mat och likadant var det idag. Härligt ♥.

Jag laddar inför en kväll vid teven med lite chipsrester från fredagsmyset. Jag hade tänkt äta det igår men hade ju då sällskap av Max hela kvällen som inte somnade förrän kl. 22.

Max ropade alldeles nyss in mig på sitt rum där han satt och tittade i en Barbapappabok. Mamma den här boken handlar om Annapoo. Annapoo är Max smeknamn på sin bobby car. Han har hittat på namnet själv. Jag frågade vad det står om Annapoo. Annapoo är i sären (affären) och jag köper han. Som sagt åter och återigen: Vår kille har fantasi!! Det är kreativa påhitt och lekar hela tiden. Ibland tror jag att han lever i nån annan värld än oss =)!



Vårt ♥ för två veckor sen





Kommentarer
Linda

Härligt med sådana måndagkvällar och underbart med barn med härlig fantasi.

2011-10-17  /  22:06:43  /  http://linchisblogg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback