Idolmys

2011-10-29 09:54:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron lördag ♥ Jag har sovit helt fantastiskt inatt. Har legat på soffan i två nätter men inatt sov jag i sängen. Har sovit som en bebis hela natten. Hörde inte ens att Marcus gick upp med Max i morse. Vid 9 vaknade jag.

Igårkväll var Marcus iväg och åt med sina kollegor. Max och jag mös här hemma. Åt pizza med tända ljus och Byggare Bob på datorn. Sen så la vi oss i soffan under en filt och tittade på idol. Max somnade efter 10 minuter och sen fick han ligga kvar i soffan hela kvällen. Var så mysigt och jag kände mig lite ensam så ville ha honom nära mig.

Har blivit dåligt med fotograferande de senaste dagarna men bjuder på en mobilbild från igårkväll då Max och jag tittade på idol.

Hoppas ni får en skön lördag!





Kommentarer
Emma Viklund

Så fina ni är :)



Sv: Men tack för din kommentar, jätteroligt att höra att jag ligger på din bloglovin lista, då din blogg även gör det på min :D hihi...



Usch och fy för magsjuka :( Hoppas ni ska slippa det på lääänge nu och att ni äntligen mår bättre. Aldrig roligt med magsjuka :(



Hoppas ni har/får en toppenhelg :)

KRAM

2011-10-29  /  10:15:51  /  http://[email protected]
Mamma Russin

Vi får hoppas att vi klarat av vinterkärksjukan nu, att vi har den "gjord" så att säga. ;)



kramkram

2011-10-29  /  11:01:12  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback