En vanlig måndagkväll

2011-10-24 21:38:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll måndag!

Jag åt alldeles för fet mat ikväll så min magkatarr är otrevlig mot mig. Är alldeles uppsvälld. Hoppas det ger sig snart så det känns behagligt att somna.

Var på en utbildning i eftermiddags så det blev bara några timmar på jobbet. Eller fem timmar var det nog men det kändes som ingenting när jag är van att vara där 10 timmar på måndagar. Kom hem lite tidigare än vanligt så det känns som klockan är jättemycket nu.

Har inte så mycket mer att dela med mig av denna måndagkväll. Har legat i soffan och tittat på Halv åtta hos mig och Ensam mamma söker. En vanlig måndagkväll i Saras liv helt enkelt.

Kram till er ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback