Den där trötta dagen i mitten av veckan

2011-10-12 18:04:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja då är tre arbetsdagar gjorda denna vecka. Mer än hälften alltså! Jag hade ju min tidiga dag idag och eftersom jag varit vaken sen 5 så har jag varit ganska trött på eftermiddan. Max och jag åkte ändå till Bra och begagnat där Max köpte lite leksaksbilar och så fikade vi chokladboll. Sen blev det en tur till ett byggvaruhus där jag köpte rundstav till vardagsrumsgardinerna. Nu står en fiskgratäng i ugnen och när jag ätit av den ska jag på styrelsemöte. Hoppas på att det inte håller på allt för sent så att jag orkar titta på Bonde söker fru när jag kommer hem (lär inte hinna se det när det går på tv men får se det efteråt). Jag borde orka för jag sov en halvtimme på soffan förut. Helt fantastiskt skönt!

Senare kommer receptet på gös med saffransås och kräftröra!

Kram till er!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Det är riktig tröttdag här med...

2011-10-12  /  20:00:28  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback