Vård av barn-dag!

2011-11-15 10:23:04 ,   Allmänt/Vardagsliv



Go förmiddag frostiga vab-dag! Egentligen ville jag inte alls vabba idag men nu så känns det väldigt skönt att sitta här vid datorn och dricka te och mumsa på choklad. Min rethosta har bråkat med mig inatt och jag går här och snorar och hostar så hoppas en vilodag ska göra mig fit for fight igen. Max var trött imorse och hostade men nu har han kommit igång och leker på sitt rum.

Ska passa på att ta tag i lite saker när jag är hemma såsom att städa ugnen (hade en liten kladdkakeincident förra veckan) och tvätta sängkläder.

Jag återkommer.




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Har du hunnit jobba alls den här hösten? Hur gör ni med vabbandet, delar ni rakt av?

Kram

2011-11-15  /  17:25:50  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback