Trasig stjärna

2011-11-25 07:53:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Då var det fredag igen! En blåsig sådan.

Igår efter att jag varit på julmarknad (visar bilder från det ikväll) så fick jag en gnutta inspiration och började ta fram stjärnorna i våra fönster här hemma. Det var roligt i typ tio minuter tills jag insåg att en av de nya stjärnorna på fot jag köpt till vardagsrummet inte gick att montera för en grej var sönder. Så idag efter jobbet måste jag åka och byta den. Idag är ju typ den dagen på året man inte vill vistas i en affär eftersom det är lönedag samt fredagen innan advent. Men vill gärna åka och byta den ändå eftersom jag inte vill riskera att de tagit slut. Dessutom lär väl hela helgen vara kaos i butikerna.

Nu ska Max och jag åka iväg. Vi "ses" senare idag ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback