Max-längtan

2011-11-21 21:59:11 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja då var måndagen gjord. Just nu har jag extrem Max-längtan och det känns tungt att jag inte får träffa honom ordentligt förrän imorn vid 17 när jag kommer hem från kiropraktorbesök. Max har haft en rolig eftermiddag med sin farmor och farfar idag och sen så fick vi mat där när Marcus och jag kom från våra jobb vid 18. Tack ♥ Det underlättar mycket dagar som denna då tiden inte riktigt räcker till.

När vi kom hem ikväll vid 19.30 stängde Max in sig på sitt rum och lekte för fullt i en halvtimme och sen blev det läggdags. Han ska få sova inne hos oss inatt för jag vill vara nära honom (han somnade i vår säng så han får ligga kvar). Vår fina prins ♥

Godnatt!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback