Julgransmatta

2011-11-23 17:26:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Jag har hämtat ut vår nya julgransmatta som jag beställt från HM. Den kommer bli fin i vårt vardagsrum. Vit, paljetter och med volanger. Fantastiskt! Hoppas dock att Marcus håller med. Enligt honom innebär jul endast färgen rött. 


Klicka här för att komma till mattan!

Max och jag har varit och köpt stjärnor till fönstrena på övervåningen som tillhör Marcus datarum. Vi stod i kö i butiken och när det blev vår tur att berätta vad vi ville ha så sa Max: Jag undjaj om ni ha nån särna till min pappas datorrum? (jag undrar om ni har nån stjärna....). Expediten lyssnade på honom och pratade med honom. Han är så rolig vår kille! Sen när vi satte oss i bilen sa: När pappa kommer hem blir han glad vi söpt särna till hans rum.

Nu ska matrester från igår värmas.





Kommentarer
Thean

Underbara Max :)

2011-11-23  /  19:59:22 
Linda

Oj vilken fin, den skulle jag också vilja ha :)

2011-11-24  /  22:08:54  /  http://linchisblogg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback