Igår!

2011-11-27 22:09:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har haft en riktigt bra helg. Igår träffade vi A-C, M och barnen hela dagen. Började med en shoppingtur där vi "sprang på" en Stiga snowracer för 400:-. Så nu hoppas jag på snö =)! Sen blev lite julinredning inhandlat... igen. Vill inte ens räkna hur många hundralappar vi lagt på julinredning senaste veckorna. Men det blir ju extra mycket nu första året i huset eftersom vi har många fönster att fylla med adventsljusstakar och stjärnor och annat smått och gott. Nu har vi en bra grund.

Vi åt sen lunch hos A-C och M och även middag på kvällen. När barnen hade somnat spelade vi spel vilket var riktigt roligt.

Nu var denna helg förbi. Försvann den inte extra fort denna gång?!

Nu ska jag ta fram kläder inför imorn och sen sussa sött! Kram ♥





Kommentarer
Johanna

Ser ut och låter som en riktig jul-vänner-mys-helg! Förstår att det blir dyrt med inredningen såhär första året. Jag har ju iof bara flyttat till lägenhet, men min syrra snodde alla mina stakar förra året (hon fick dem, då jag inte behövde dem då). Så jag drog mig till en loppis och kunde faktiskt fynda nya, fyra st, för under hundralappen. Lite sådär mysigt gammeldags fina!

2011-11-29  /  09:20:39  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com
Nina

är det pannacotta?

2011-11-29  /  09:51:51  /  http://deliciously.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback