Fynd!

2011-11-03 22:03:21 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Hej! Idag har jag och Max varit lediga. Har varit en riktigt bra dag. I eftermiddags tog Max och jag tåget in till stan. Max tyckte det var så mysigt att åka tåg. I stan träffade vi S som vi fikade med och gick och kikade i lite affärer. Jag köpte en radio till köket, lykta att ha utanför ytterdörren och en ny ljuslykta till vardagsrummet. Sen åkte vi tåget hem igen och jag kikade in på Lindex här på orten och hittade koftan på bilden för halva reapriset. Betalade 100:-. Har letat efter en ganska lång kofta som inte sticks och som har armbågslappar så jag blev väldigt nöjd. Att döma av bilderna måste jag dock tänka på hållningen när jag har den =)!

 

Nu ska jag raka benen för imorn ska vi åka och bada i badhuset.

 

Sov så gott   ♥

 

 





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback