Frukostvägran

2011-11-24 08:46:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Sitter och försöker få i Max frukost vilket just nu faktiskt verkat fungera. Han har de senaste veckorna blivit en frukostvägrare och har typ ätit nåt bett på en smörgås, nån sked yoghurt, en tugga banan. Det är ganska frustrerande att lämna honom på förskolan och veta att det är 4 timmar till lunch. Det känns lite bättre som idag när han börjar senare för då är det inte lika länge till lunch. Idag verkar han dock få i sig lite frukost!

8 timmars jobb väntar på mig och ikväll är det julmarknad på min mosters loge. Mysigt!

Hoppas ni får en bra dag. KRAM




Kommentarer
Nina

ja jag trodde den va därifrån. såg så jäkla mysig ut. dock att få mannen min på samma våglängd är en annan femma ;)

2011-11-24  /  17:26:00  /  http://deliciously.se/
Josefine

Ronja matvägrar det mesta nu, äter nästan inget alls. Skitjobbigt eftersom hon alltid har ätit bra förut. Hoppas det vänder för Max!

2011-11-24  /  17:51:17  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback