Den femte bonden

2011-11-20 21:26:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tittar ni på Bonde söker fru? Det är ju SÅ bra!! Ser fram emot onsdagens avsnitt. Nu ska jag titta på de senaste avsnitten av Den femte bonden på tv4play. Har glömt att se de två senaste avsnitten.

I eftermiddags var A-C och barnen här. Vi fikade bl a glögg och pepparkaka och lyssnade på julmusik. Jag börjar verkligen få julstämning nu. När de hade åkt hem tog vi en promenad till ICA och handlade inför veckan och sen blev det hämtpizza till kvällsmat. Typisk söndag alltså! Imorn väntar långa arbetsdagar för mig och Marcus. Men han vinner över mig för han ska jobba 11,5 timme. Jag "bara" 10 timmar. Max blir hämtad på förskolan av sin farfar och när jag och Marcus kommer från våra jobb så ska vi äta kvällsmat där. Måndagslyx!

Nu blir det som sagt femte bonden och sen läggdags!





Kommentarer
Mamma Russin

hej gumman..



jajust det .. det finns ju en bonde där med, har helt glömt av den..



det var en fruktansvärd fredagskväll för mig och lovisa.. fyyy att sitta där på akuten, hua.. ja de spydde av fylla nästan alla.. en kvinna spydde nog av annan anledning, tror inte det var någon magsjuka iaf..;)



det satt en mamman och pappa med en liten pojke i stinas och max ålder där när vi kom och han hade sån hemsk krupp tillslut fick han knappt luft och då fick de komma in iaf.. men fyy för att sitta där med en liten bland all fylla.. :(

ja och Lo gick ut och satte oss till det vart vår tur, jag kunde inte stanna inne i väntrummet, höll på att få panik..



nu jagar vi tid till VC idag och det är inte det lättaste tyvärr..



KRAAAM

2011-11-21  /  09:26:51  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback