Startar helgen!

2011-05-06 22:05:43 ,   Allmänt/Vardagsliv



Jag har precis badat skumbad. Är så där härligt avslappnad i hela kroppen. Skön start på helgen!

Idag på marknaden åkte Max karuseller och hoppade i hoppborg. Han älskade det! Men den sista karusellen han åkte var ett litet tåg och vår stackars kille blev rädd efter en stund och bara satt och grät så Marcus fick lyfta ur honom i farten. Stackars liten!

Vi har grillat hamburgare här hemma ikväll och nu ska jag äta lite chips och dricka cola.

Jag och Marcus har beslutat att låta datorerna vara avstängda tills på söndagkväll så vi "ses" då! Antagligen bjuder jag på en del kalasbilder då eftersom Marcus fyller år på söndag.

Ha nu en riktigt härlig helg och framförallt ni som ska på mammabloggalan. Ska bli kul att läsa om och se bilder från galan sen.

Kram till er ♥




Kommentarer
Anna

Låter skönt med datorfri helg :) Hoppas den blir bra! :)



kramar

2011-05-07  /  10:00:49  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback