Smaskens!

2011-05-27 21:44:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Så skönt det är med fredag! Vi har hunnit med mycket idag känns det som. Har jobbat, handlat och sen haft besök. A-C, O och S har varit här och ätit och lekt med mig och Max (Marcus har spelningar i helgen så det är skönt med sällskap). Barnen fick pannkaka och A-C och jag lagade ris och kyckling med jordnötssås. Mums så gott det blev =)! Dessutom har jag rester till imorn. Perfekt! Till efterrätt åt vi frukt med vit choklad. Man kan säga att jag är ganska mätt just nu.... fast lite chips har jag fått i mig i alla fall. Det hör ju liksom till en fredag =). Max somnade gott när de hade gått hem. Nu hoppas jag på att han sover länge imorron.









Kommentarer
Anna

Smaskigt.. Både pannkakor och kyckling. :)

2011-05-28  /  10:25:44  /  http://annasunderbara.blogg.se/
Anna

Hoppas jag inte spamar dig med samma kommentar flera ggr om nu :P det såg iaf jättegott ut!



Inolaxol är det som jag äter dagligen. Sen har jag andra mediciner för de tillfällen med illamående, kramper etc. Fick tag på pulver igår så köpte på mig eftersom hon sa att ett visst paket av pulvret också är slut hos tillverkaren. Min bror hade försökt köpa sen i mars och hela tiden fått samma svar. Galet att en så enkel substans kan vara slut så länge :S

2011-05-29  /  15:09:19  /  http://ambi.blogg.se/
Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Såg gott ut :)

2011-05-29  /  23:13:56  /  http://mammacherie.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback