Misspepp

2011-05-22 21:51:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vilken varm och härlig dag det varit! Har blåst mycket men varit varma vindar. Nu på kvällen har jag varit på Tupperwareparty och nu får slappa i soffan avsluta helgen.

Jag känner mig rejält misspepp inför det faktum att det är måndag imorn. Vill inte! Är en ganska tuff vecka som väntar men en del extratimmars jobb för mig och två kvällsmöten för Marcus. Blir trött bara av att tänka på allt men får hoppas att veckan blir bättre än vad jag tror!

Men nog med negativitet... det har ju varit en bra helg ♥ Hoppas ni också haft det! KRAM till er!



Sämre kan man må! Ben & Jerry i solskenet =)! Förutom Halfbaked köpte jag hem Fairly nuts men det blev ingen favorit. Usch så sliskig! Har ni några B&J-tips förutom Halfbaked som jag alltid köper?




Kommentarer
Mamma Russin

mysigt kort.. :)



är skit dåligt på B&J glassarna.. Men efter denna sommar kanske jag får glass mani och då återkommer jag med tips, hahaha..



läste på FB, är ni sjuk ?



kraaam

2011-05-23  /  09:02:58  /  http://enburkrussin.se
Emma - mamma till Meja och Alvin

Meja får gå 25 h i veckan. Mån-tors 9-15. Ganska bra tycker jag för 15 timmar är ju ingenting. Hämtar dock ganska ofta vid 14, Meja är dock inte så nöjd med det ;) Hon blir sur om jag kommer innan mellis...



Hoppas Max kryar på sig!!

2011-05-23  /  09:05:14  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Katarina

Jag älskar strawberry cheescake. Den brukar jag alltid köpa.

2011-05-23  /  14:18:28  /  http://mammatillebbaochlinnea.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback