Måndag 30 maj

2011-05-30 21:46:29 ,   Måndagslista

Vackra blommor i vår rabatt

 

 

  • det varit soligt och fint ute på eftermiddan. Det vackra vädret är tillbaks!
  • jag slutade relativt tidigt idag och har haft en härlig eftermiddag hemma med Max + två barn till då jag var barnvakt
  • jag har varit ute på en cykeltur med A-C ikväll.
  • vi ska på utflykt med jobbet imorn igen
  • Marcus hade köpt hem chokladmuffins som jag nu precis ätit efter cykelturen
  • jag varit fri från nackont och huvudvärk i några dagar nu. Verkar som det är en bra period på g efter de jobbiga veckorna jag haft.
  • Max är så go och glad!
  • jag tycker det är roligt att fota. Hoppas inte ni blir alldeles trötta på alla foton här i bloggen! Men det är så roligt att fota, redigera och lära sig.
  • ni läser min blogg ♥

Haka på måndagslistan här!




Kommentarer
Anna

Jag tycker det är jättekul med mkt bilder :) jättehärlig måndagslista! Det finns mkt att glädjas åt :)

2011-06-01  /  04:43:57  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback