Måndag 16 maj

2011-05-16 21:09:58 ,   Måndagslista





  • mitt humör har blivit bättre under dagen
  • jag fick en återbudstid hos kiropraktorn på eftermiddan som jag kände gjorde riktig nytta
  • vi var hemma alla tre redan vid kl. 16 idag. Det är lyx på måndagar!
  • jag om en liten stund ska äta rabarberkräm med jordgubbar som jag kokat
  • Max och jag hade det så mysigt igåreftermiddag då vi var ute i trädgården och plockade bort maskrosor, tittade på maskar och pratade massor! Han har så mycket tankar och funderingar vår lille kille
  • att ni är många som kikar in här på min blogg varje dag ♥




Kommentarer
Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Tack tack :D

2011-05-16  /  21:33:59  /  http://carpeannah.se
Louise

Härligt att humöret vände och hoppas att tisdagen

också blir en fin dag:)

2011-05-17  /  09:55:07 
Anna

Jag älskar att läsa måndagslistor även på fredagar för humöret känns alltid bättre när man ser vad som glädjer andra :)

2011-05-20  /  13:24:55  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback