En lång dag lider mot sitt slut

2011-05-25 20:59:42 ,   Allmänt/Vardagsliv

Vacker tulpan som Max fick av min mormor och morfar för några dagar sen. Den är från deras trädgård.

 

 

Nu börjar en lång dag lida mot sitt slut. Vi kom hem för 1,5 timme sen. Efter jobbet åkte jag till mina föräldrar som hade hämtat Max på förskolan idag. Vi åt fiskbullar och potatis, och sedan jordgubbar till efterrätt. Smaskens!

 

Det är väldigt skönt att vara hemma nu efter en lång och händelserik dag. Jag tänker ligga här på soffan resten av kvällen. Tittar just nu på Klockan åtta hos stjärnorna och dreglar avundsjukt till allt de äter....

 

Hoppas ni haft en bra dag. Nu står bloggläsning på schemat!

 





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

I vilket program gör du dom fina kanterna på bilderna?

2011-05-25  /  22:32:55  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Louise

Låter som en härlig dag!:) du skulle inte kunna

tänka dig att lägga upp receptet på rabarber& jordgubbs-

krämen som du skrev om i ett tidigare inlägg?

Hade varit kul att prova:) hoppas att du får en fin dag!:)

2011-05-26  /  12:18:53 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback