En härlig lördag med mina två ♥

2011-05-21 20:25:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Dagen har blivit bra trots en dålig start och huvudvärk i princip hela dagen men jag har lyckats ignorera det!

I eftermiddags sov Max i tre timmar. Snacka om trött efter veckan! Efter två timmar la jag mig bredvid honom (han låg i vår säng) för jag tänkte väcka honom men då somnade jag också och sov en timme. När vi väl vaknade tog vi dock igen sovtiden och har varit ute och lekt resten av eftermiddan. Jag har solat lite i blåsten och plockat några maskrosor.

Marcus har hämtat en soffa som vi fått av min moster, tack ♥! Så nu ikväll ska fixa i ordning lite i allrummet på vår övervåning. Är ju i alla fall en bra början att ha möbler där =)! Det kanske blir en bra blogghörna.

Har ätit gott ikväll: potatis i ugnen som jag penslade med olja, persilja och vitlök, grillat kött, grillade majskolvar och baguette till. Mums!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback