Coola killen!

2011-05-11 21:20:34 ,   Max








Max och jag kom hem strax efter 16 idag. Var så underbart att slänga av arbetskläderna och ta på en sommarklänning. Eftersom jag får ont i nacken så fort det blåser så går jag runt med en stor sjal runt nacken när jag jobbar vilket är ganska svettigt i 24 graders värme!

Max och jag fikade ute på trädäcket och busade. Han är så cool vår lille kille. Och han är en riktig skådespelare. Dramatisk i det mesta han säger och gör. Han älskar att showa och leka rollekar. Han satt på sin traktor och körde runt på trädäcket och lekte att han var matbussen som kommer med mat till förskolan. Mamma älskar mat Max kommer med getti (spagetti) sa han flera gånger. Så söt!

Det är inte lätt att få in honom på kvällen sådana här varma dagar. Vill vara ute mamma! säger han vad jag än föreslår att vi ska göra.

Nu sover han gott och jag är trött efter en varm dag och ett kvällspass på gymmet.

Det börjar blåsa upp här och jag misstänker regn inom kort, kanske även åska.... usch och fy!

Hoppas ni haft en härlig dag och får sova gott ♥





Kommentarer
Anna

Alexander har också väldigt mycket fantasi. Så mysigt tycker jag :)

Och samma sak gäller här. Alltid ute. När jag säger att vi måste gå in och äta så får jag alltid till svar "Äta ute mat mamma", haha.

2011-05-12  /  20:44:10  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback