Vår dag

2011-03-16 21:11:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja dagen börjar nå sitt slut till slut. Marcus jobbade till 18 idag så Max och jag har klarat oss själva större delen av dagen.

Det var så skönt när Max somnade efter lunchen, MEN han sov bara en kvart! Har aldrig hänt förut. Sen vaknade han och skulle upp och leka. Har varit mycket lek men också gnäll på eftermiddan. Dessutom tempade jag 38,3 så jag var inte riktigt på topp om man säger så. Var ingen rolig mamma att leka med. Vid 17.30 satte jag honom i badet och det tyckte han var skönt och efter middagen så somnade han gott.

Imorn blir det antagligen förskolan för Max medan jag får vara hemma och kurera mig!


Samtalet med vårdcentralen tidigare idag gav inte så mycket. Jag skulle återkomma på fredag om jag fortfarande hade feber då.


Här kommer några bilder från Max dag:









Kommentarer
Anna

Usch, det är svårt att roa barn när man inte är på topp själv :S Hoppas du mår bättre idag!



kramar

2011-03-17  /  06:11:24  /  http://ambi.blogg.se/
Johanna

Fy, förstår att det är jobbigt att underhålla smått när man själv inte mår 100. Hoppas du känner dig bättre snart!



Sv: Jag har faktiskt ingen aning om varför jag får blåsor. Men det är något som kommit efter förra vårens cyto-behandling, så jag antar att det har med det att göra. Irriterande i vilket fall! Men nu är det bättre =)

2011-03-17  /  08:20:54  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback