Torsdag

2011-03-03 13:32:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tycker jag bara skriver hela tiden hur trött jag är.... Tråkig bloggare jag är =). Men det har tagit på krafterna med packning, jobb, flyttstädning, flytt och en rejäl förkylning. Nu hoppas jag på att lite ny energi vill infinna sig så att jag orkar ta tag i alla kartonger i huset så vi kan göra oss hemmastadda. Jag är så usel på att vänta. Vill liksom ha i ordning på en gång. Men allt tar ju tid. Max och jag har grejat på förmiddan och jag har börjat packa in i köksskåpen.

Nu är vi hos mina svärföräldrar och Max sover och jag ska nog göra detsamma för han väckte mig 5.50 imorse och jag somnade sent igår. Marcus kommer snart hem från jobbet och i eftermiddag och kväll blir det fixa fixa fixa =)!




Kommentarer
Anna

Här är en till bloggare som bara skriver om hur trött hon är, hihi ;)

Man skriver ju om det man känne roch när det händer mycket blir man ju trött :)

Vad kul att ni har flyttat in i huset nu :)

2011-03-06  /  10:14:26  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback