Svårt

2011-03-18 21:55:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ikväll är det visst svårt att hålla sig vaken i soffan. Den senaste veckan har verkligen tagit på krafterna. Jag börjar dock bli mycket bättre. Febern är nästan obefintlig nu ikväll. Väldigt skönt... men är trött ändå men slipper i alla fall frossa, svettningar och otäck feberkänsla i kroppen. Ska försöka hålla mig vaken till Let´s dance. Heja Jessica =).

Nu hoppas jag på att vi får sova gott alla tre inatt och sedan får en skön helg då jag får känna mig helt frisk. Det är allt jag önskar!

Hoppas ni har en mysig kväll ♥!




Kommentarer
Anna

Fick du Rinexin för bihålorna? Tycker de gör underverk men man är väldigt försiktig med dem under graviditet.



Hoppas du känner dig bättre idag och är feberfri. Låter ju lovande med en bättre kväll sådär.

Jag lyckades inte hålla mig vaken i soffan igår men ingen ovanlighet just nu ;-)



Önskar er en trevlig lördag!

2011-03-19  /  07:58:27  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback