Måndag 21 mars

2011-03-21 15:27:12 ,   Måndagslista

 

 

  • min influensa har försvunnit och fast den har efterlämnat sig spår av en enorm trötthet så är i alla fall febern och det mesta av förkylningen borta
  • vi har en fantastisk son som jag älskar mer och mer för varje dag som går!
  • det har gått bra att jobba idag för första gången på 1,5 vecka. Hoppas snart jag ska få tillbaks min jobbinspiration också
  • vi bor i vårt fantastiska hus
  • jag bakade en underbar kladdkaka med mjölkchokladfudge igår som väntade på mig i kylskåpet när jag kom hem från jobbet idag
  • vi i helgen ska få besök av vänner. Har verkligen längtat efter att få bjuda hem vänner hit till vårt hus.
  • kvällens middag blir rester så jag behöver inte laga mat


Haka på måndagslistan här.




Kommentarer
Anna

Vad skönt att det gick bra att arbeta idag. Bra att fokusera på det bra sådär i början av veckan när det har varit mkt sjukdom.

2011-03-21  /  20:21:51  /  http://ambi.blogg.se/
Sara

Hej! Kladdkakan ser så god ut, kan du inte lägga ut receptet? Kram!

2011-03-22  /  01:18:13 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback