Lycka

2011-03-07 16:00:38 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Ett fint hus, en kopp cappucino, en MAMA-tidning och slutade tidigt från jobbet. Kan man ha en bättre måndag? =)

 

Den blir ännu lite bättre om ungefär en kvart då Marcus kommer hem från jobbet. Han har så nära till jobbet nu vilket känns skönt för då tar det inte lika lång tid innan han kommer hem på dagarna.

 

Max leker för fullt i vardagsrummet med sina smådjur. De kör traktor, åker dockvagn och kör på Max bobby car. Vårt hus är så perfekt eftersom det är öppet mellan kök och vardagsrum så när jag nu sitter vid köksbordet så ser jag när han leker.

 

Mina planer är att filma lite här inne så småningom och visa er men jag vill att vi ska ha ordnat lite mer först. Har en del grejer vi behöver köpa men det får nog bli till helgen för denna vecka är lite crazy på jobbet med två jobbkvällar (ja även som lärare i förskolan måste man jobba kväll ibland för när skulle annars planeringar och föräldramöten vara?!). Jag njuter med andra ord lite extra av min tidiga dag idag!

 

Tack för alla kommentarer de senaste dagarna! Jag har varit dålig på att svara samt läsa bloggar.





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback