Fredagsmys

2011-03-11 19:34:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har fredagsmyst med tacotårta och nu ligger jag i soffan och samlar energi till att gå och duscha. Har suttit ute på altanen på eftermiddagen inlindad i en filt medan Max lekte i trädgården. Bilder på det kommer imorn. Jag har även bråkat med Telia i telefon. De har "glömt" att skicka oss vårt modem så nu dröjer det ytterligare några dagar innan vi får tv, bredband och telefon. Jag är lite smått sur över det! Vi skulle få kompensation men det tror jag på när jag ser det för det skulle vi få förra året också då vi var utan telefon i 1,5 månad men vi såg aldrig till någon kompensation.

Usch man ska inte reta upp sig på nåt sånt när man har feber för det innebär ännu fler svettattacker.

Något annat som retar mig idag är den hemska naturkatastrofen i Japan. Så otroligt fruktansvärt! Och i förhållande till det så är mina Teliaproblem inte ens en fis i rymden. Jag kan inte ens leva mig in i hur hemskt det måste vara där borta just nu. Usch usch usch!

Vi är lyckligt lottade!




Kommentarer
I min lilla lilla värld

Ja, vi är verkligen lyckligt lottade :)

2011-03-11  /  19:50:16  /  http://Saratilling.se
Ida

Va med om samma sak med telia för något år sedan. Va stenhård att jag skulle ha kompensation. Fick 2500 kr och har fortfarande inte betalat en enda räkning. Så ligg på dom :)

2011-03-11  /  21:36:41 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback