9:e dagen med feber

2011-03-18 12:15:17 ,   Allmänt/Vardagsliv

En varm cappuccino passar bra när snön faller ute



Hi hi, alla skriver om vädret idag. För mig spelar det liksom ingen roll. Känns lite bättre att ligga i soffan och titta på snön som faller än solen som strålar för då vill jag bara gå ut. Nästa vecka ska det bli varmare och då SKA jag vara frisk.

Svärfar kom hit imorse och skottade så att vi kom ut med bilen. Tack! Marcus började jobba tidigt och dessutom så äger vi ingen snöskyffel. Vi har liksom inte köpt det sen vi flyttade hit för vi trodde inte vi skulle ha användning för det denna säsong.... tji fick vi. Snällt att han kunde ställa upp så att jag kunde skjutsa Max till förskolan.

För mig väntar besök på vårdcentralen om ca en timme. Ska försöka äta nåt nu!


Tack för era kommentarer ♥ Tänk så extremt osocialt det måste ha känts att vara sjuk innan man hade blogg och facebook. Jag börjar dock se fram emot att träffa människor på riktigt också ;)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback