Triss i Max

2011-06-28 17:26:38 ,   Allmänt/Vardagsliv



Oj så soligt och varmt det är ute. Går knappt att sitta i solen ju. Max och jag har suttit i skuggan och ätit glass med jordgubbar. Han åt dock inga jordgubbar för han tycker inte det är gott. Han ville ha äpple istället. Nu håller han och Marcus på att klippa gräset. Max går efter Marcus med sin lilla gräsklippare. Det ser så sött ut! Jag orkade mig dock inte ut i värmen med kameran men fotade Max när vi åt glass.

Jag har röjt i köket och ska strax laga mat. Vad det blir får ni nog recept på ikväll..... =) (är nog iförsig snarare ett tips än ett recept)



Max fejkskratt




Äkta glädje!











Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Fina Max :)

2011-06-28  /  18:29:40  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback