Skrållan

2011-06-14 16:04:42 ,   Max
Hej!

Idag slutade jag jobba tidigt. Max och jag har legat och halvsovit i soffan till barnprogram. Det är så sövande väder ute!

Häromdan hittade vi min gamla Skrållan-docka ute i förrådet. Max blev väldigt förtjust i den. Han är dock lite orolig för Skrållan för hon har bara ett ben. Jag säger att dockan tappat benet och sen varit hos doktorn och nu mår hon bra. Han behöver ju inte veta den brutala sanningen att någon av mina bröder slitit av henne benet. Skrållan är dock lyckligt lottad för en annan docka jag hade fick håret uppbränt av en smällare. Nu kanske mina bröder M och D stämmer mig för förtal =).

Men i alla fall, tillbaks till Skrållan. Max sa alldeles nyss att han är farfar till Skrållan. Han bär runt på henne så fint. Nu ska han lämna henne på dagis, säger han. Och så ska han gå och handla på Lindex. Tro nu inte att det är det jag gör när Max är på förskolan på dagarna =)! Det är så mysigt när han leker rollekar. Han läste saga för henne förut ♥





Kommentarer
Anna

Alexander handlar jämt på ICA. Man kan tydligen handla allt där ;)



Sockerbegäret försvinner väldigt snabbt. Märkligt egentligen.

2011-06-14  /  23:22:40  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback