Respons

2011-06-16 22:01:45 ,   Blogg
Therese: "Hej :) Jag har en fråga hur kom det sig att du började att blogga?"
Jag började blogga på lunarstorm långt innan det hette blogg. Dagbok kallades det då. Det började jag med 1999. Tyvärr är den raderad nu då jag la ner min lunarstormprofil för två år sen. Jag har alltid älskat att skriva och det var nog mest det som var anledningen till att jag startade min blogg på aftonbladet 2007 (den är nu flyttad hit). Det som jag tycker är roligast med bloggen nu är kontakten man får med er som läser. Jag älskar kommentarer och tycker det är roligt att föra en dialog med läsarna.

Emma: "Lite mer recept får du gärna stoppa in ;)"
Hi hi... Emma ber alltid om fler recept. Jag är nog dålig på att lyda helt enkelt! Men inspirationen till att laga mat och prova nytt går i perioder. Just nu är det en down-period =).

"Ska ni göra något speciellt på semestern?"
Vi ska till Halmstad en vecka i sommar. Annars tar vi nog veckorna som de kommer =)! Marcus och jag kommer vara lediga 5 veckor var och Max kommer att vara ledig i 6 veckor.

Josefine: "Jag vill se mer bilder på huset, både invändigt och utvändigt. Inredningstips och recept är alltid trevligt :-)"
Fler bilder på huset kommer =)! Har tankar om att snart lägga upp ett inlägg med bilder på det jag tycker är bäst med vårt hus. Så håll utkik!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback