Regnar

2011-06-09 12:46:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er i regnet! Här har det öst ner en stund nu och även åskat. Tur att man är på jobbet bland en massa andra så man slipper bli rädd. Otäckare att vara hemma tycker jag.

Just nu har jag rast och sen är det bara eftermiddan kvar innan det är dags att åka hem. Då är det shopping apoteket som gäller. Det måste vara en av den tråkigaste typen av shopping: mediciner och nödvändiga ting såsom solskyddsfaktor och plåster. Och hemma väntar ett riktigt stökigt hus. Oj så ostädat vi har det! Men det blir ju lätt så när det är varmt ute. Det är annat som prioriteras.

Ha en riktigt bra dag mina fina läsare ♥




Kommentarer
Therese

Usch, jag hatar apoteket shopping. Dyrt är det och man får inget som egntligen syns. Men det är ju tur att det finns... mediciner går det tyvärr åt, solkrämer måste vi ha och plåster är absolut nödvändigt.

2011-06-09  /  17:59:48  /  http://mirasmamma.blogg.se/
sevendaysaweek

sv: åh, tack så hemskt mycket!

2011-06-09  /  18:38:54  /  http://www.sevendaysaweek.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback