Nygammal blogg

2011-06-10 19:43:57 ,   Blogg
Innan jag började blogga här så bloggade jag i två år på aftonbladet. De ska stänga ner sin bloggtjänst om några veckor vilket ju är tråkigt! Jag har därför flyttat hela den bloggen (dvs alla inlägg, kommentarer och bilder) till en ny blogg: sarasrum.wordpress.com. Dessvärre så går det inte att flytta bloggens innehåll hit till denna blogg på ett smidigt sätt så det var därför jag fick starta en ny blogg på wordpress för det ändamålet. Tänk va häftigt det är egentligen att det bara tog några minuter att flytta hela bloggens innehåll: 2469 inlägg och 9333 kommentarer, till den ny(gamla) bloggen


Om ni vill läsa om mitt liv från januari 2007 till januari 2009 (och därmed min tid som gravid och Max första tid hos oss) så får ni klicka er in här:



Klicka på bilden för att komma till bloggen



Jag kommer alltså inte skriva några nya inlägg på den bloggen för det gör jag ju här! Den finns alltså endast till för minnens skull.




Kommentarer
Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Jag har min gamla blogg från lunarstorm nerladdad på datorn, superroligt att gå tillbaka o läsa. Tror den startar från 99 eller nått sånt haha :D Plus en massa andra gamla bloggar kvar på sina ställen. Tänk om det skulle försvinna, hemska tanke!



Svar: Åh vad skönt med regn! Enligt vädersajter så ska det komma här imorgon, jag hoppas!!

2011-06-10  /  23:51:28  /  http://carpeannah.se
E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen

Roligt att det gick att behålla bloggen :)

2011-06-11  /  07:29:52  /  http://eekk.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh, hur gjorde du för att flytta den?

2011-06-12  /  20:35:13  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback