"När trollmor har lagt de elva små trollen...."

2011-06-20 21:40:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja den sången har jag sjungit många gånger för Max ikväll. Han ville inte alls somna ikväll och ville inte ligga i sin säng. Efter ungefär en timmes krångel somnade han i vår säng. Tror det är första gången på 1,5 år som han gjorde det. Han låg alldeles nära mig medan jag sjöng för honom och så sjöng han med på aj aj aj aj buff och till slut somnade han. Nu har jag lyft över honom till hans egen säng och hoppas att han får sova gott där inatt.




Kommentarer
Mamma Russin

även här har det krånglats ikväll, pust.. över en timme höll hon på innan hon gav upp och slog ihop sina blå.. :)



2011-06-20  /  22:29:35  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback