Jordgubbsmellis

2011-06-20 15:46:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag slutade tidigare från jobbet idag. Härligt när man kommer dit på morgonen och är beredd att vara jobba till 15.30 men sen får gå hem 13.45 istället. Imorn blir det dock tvärtom. Skulle ha jobbat till 14 men får vara kvar till 16! Men idag var det skönt i alla fall =).

Max och jag har ätit jordgubbar till mellis (och även smörgås och banan). Idag var det makaroner och korvstroganoff till lunch på jobbet. Usch! Absolut ingen bra kombination. Jag åt typ inget. Nu blir det snart konditionsträning på gymmet. Väntar bara på att Marcus ska komma hem från jobbet.




Kommentarer
Anna

Vilken skum kombination av mat. Skulle aldrig kunna tänka mig att ha annat än ris till :S

Jag har jordgubbar rensade här hemma som jag ska ha till frukost i morgon. Mums!

2011-06-20  /  22:34:41  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback