Gomorron långledighet!

2011-06-02 10:37:34 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron ♥ Ett lite sent gomorron för jag har varit uppe i två timmar.

Alla verkar skriva om den strålande solen på sina bloggar idag. Är det bara jag som har ett molntäcke över vårt hus? Men det ska skingra sig i eftermiddag så då hoppas jag på SOL! Marcus jobbar idag (assistent åt sin bror) och mina svärföräldrar har väldigt sköna solstolar så Max och jag ska strax cykla dit och hoppas att jag kan ligga där och sola i eftermiddag!



Är det fler som har blogg.se som inte ser sin statistik?




Kommentarer
Maria (mamma till August o Alice)

Ville bara säga hej:) Kikar in på din blogg ibland och läser, väldigt fin blogg du har. Min son är i din lilla killes ålder så roligt att följa.



Kram

2011-06-02  /  12:32:39 
Mamma Russin

Neeej ingen sol här heller men en jä**la blåst..:(



kramkram

2011-06-02  /  14:20:36  /  http://enburkrussin.se
Emma - mamma till Meja och Alvin

Ser ingen statistik heller, alltid är det något som strular med blogg.se...

2011-06-02  /  18:57:40  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback