Tyst

2011-07-21 10:21:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Det är väldigt tyst här hemma eftersom Max inte är här. Antar att han pratar hål i öronen på sin mormor och morfar just nu =)! Vi ska snart åka och hämta honom. Inatt när jag skulle sova längtade jag jättemycket efter honom men kändes lite dumt att åka och hämta honom kl. 2 på natten. Men snart är han hemma igen och allt är som det ska vara!

Igår åt vi på restaurang. Jag åt sushi *mums* och Marcus wok. Sen åkte vi hem hit och M och H kom. Spelade spel och pratade till kl. 1. En hel del godis slank ner också och även passionsfrukt- och hallonpannacotta som jag gjort. Recept på det kommer senare på M´s begäran =)!

Nu ska jag äta frukost och sen hämta hem prinsen.... pirrar nästan i magen för att jag ska få träffa honom snart!

Hoppas ni njuter av dagen =)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback