Problem?

2011-07-13 20:26:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har fått denna kommentar av Annie: "Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?"

Jag har inte hört att någon annan haft problem och jag provade att själv prenumerera på bloggen och det fungerar. När man söker på Saras rum på bloglovin så kommer det upp en annan blogg också. Kanske råkade du lägga till den istället? Prova igen. Hoppas det ska fungera! Är det någon annan som har problem med prenumerationen?


(15 minuter senare - just nu har jag dock problem med att bloglovin inte läser in nya inlägg från bloggarna jag läser men det är förhoppningsvis bara tillfälligt)




Kommentarer
Josefine

Jag prenumererar via Bloglovin, och det fungerar prickfritt! :-)

2011-07-13  /  23:57:50  /  http://josselyn.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Funkar fint för mej, men det strular sådär för mej ibland med vissa bloggar med. Om hon tar bort din blogg, och sen lägger till den igen så borde det funka :)

2011-07-14  /  11:44:40  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback