Nyplockade hallon

2011-07-07 09:32:53 ,   Allmänt/Vardagsliv


Gomorron ♥

Våra hallon har börjat mogna. Vi får besök idag på eftermiddan så jag ska baka en hallon- och rabarberpaj. Det är så skönt med egen trädgård så man har lite bär att använda till sådant.

Solen skiner ute och det är 22 grader. Härligt! Max och jag ska alldeles strax ta cykeln till tandläkaren för Max ska på tandläkarbesök. Jag antar att det är 3-årsundersökning. Jag tycker dock det är konstigt att han blev kallad så tidigt för han fyller ju inte tre förrän i slutet av september. Han var på 2-årsinformation i höstas. Vi får väl se om han känner för att öppna munnen. Jag har övat med honom här hemma; att man ska gapa hos tandläkaren och visa tänderna och att tandläkaren vill räkna tänderna och titta så att tänderna är borstade. Vi får se om övningen ger resultat =)! Håll en tumme eller två!







Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback