Ny väska

2011-07-21 10:33:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
För ungefär ett år sen gick min "lilla" handväska sönder. Jag har en större handväska som jag har till jobbet och har även använt den när jag varit och handlat och så. Men den är SÅ klumpig och hamnar så mycket skräp i den eftersom den är så stor (behöver verkligen rensas) så igår köpte jag mig en liten handväska där plånbok, telefon och lite till får plats. Precis lagom. Jag som inte dessutom inte tycker om att handla till originalpris blev extraglad över min rabattkupong på 30% på Lindex. Väskan blev min för 104:-. I like ♥



[Bildkälla]




Kommentarer
Linda

Den här kaffemaskinen är faktiskt lite kul efetrsom man kan köpa tekapslar i en mängd olika varianter till den och Milka och marabou kapslar för att göra varmchoklad ;.)

2011-07-21  /  13:44:53  /  http://familyspace.blogg.se/
Kristina

skitsnygg Sara!

Den kan jag ta när du tröttnar på den.

kram mamma

2011-07-21  /  14:54:58  /  http://lyktorochtyg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback