Kvällspromenad

2011-07-25 23:36:37 ,   Allmänt/Vardagsliv


Efter en dag med klädkammarstök här hemma var det skönt att komma ut på en kvällspromenad nu på kvällen. Innan åt vi hembakad pizza och efter promenaden åt vi som sagt efterrätt.

För två veckor sen köpte jag nya promenadskor. Ett par adidas för outdoorwalking. Håller på att gå in dem. Brukar alltid få skavsår av nya skor men denna gång verkar jag klara mig... än så länge. Känner mig jättenöjd med dem (kanske särskilt eftersom jag köpte dem för halva priset). Och så är de sköna förstås =).

Marcus tittar på en otäck film och jag fastnade här vid datorn men otäcka filmer behöver jag inte. Verkligheten räcker.

Kram och godnatt ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback