Hemmafix

2011-07-22 11:48:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Jag målar på och tripp trapp stolen är i princip färdig nu. Jag ska bara göra en strykning till på undersidan av stolen sen är det klart.

Vi har en lugn dag här hemma. Är ju urtråkigt väder rent ut sagt. Usch! I eftermiddag ska jag följa med min farmor och köpa en ny kamera. Blir roligt. Skönt att komma iväg lite. Igår var en riktig hemmadag. Jag vårdade till och med krukväxterna. De fick näring och en dusch. Jag är usel på sånt annars. Har aldrig gett växter näring tidigare men har insett att det kanske kan vara bra =)! Vi har två krukväxter i vardagsrummet som jag köpte till vår lägenhet när vi precis flyttat in i den. Det är fem år sen nu och de lever fortfarande. De är inte världens vackraste men jag gillar att de liksom har följt oss i några år så hoppas de får hänga med några till. Nu fick de i alla fall lite näring för första gången.

Nu ska jag ta Max på toaletten så det inte sker en olycka i soffan där han sitter.

Hoppas ni har det bra ♥





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback