Tiger måste sova!

2011-01-29 11:14:40 ,   Max
Dialog mellan mig och Max i torsdagsmorse 6.25

Max - Mamma, mamma, Tige igga i töllen
Jag - Ligger Tiger i fåtöljen?
Max - Ja. Tige tött
Jag - Är Tiger trött, har han inte sovit nåt?
Max - Ne. Tiger igga i töllen!

Han tyckte väldigt synd om Tiger som fick ligga i fåtöljen hela natten och inte kunda sova. Nu försöker vi lägga Tiger i docksängen på natten för stackars Tiger måste ju få sova.




Även Max vill gärna ligga i docksängen. Docksängen är från när jag var liten. Tror att min farfar har gjort den.... men är inte säker. Nån släkting som vet??




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Vilken fin liten docksäng! Sån skulle jag med vilja ha till Wille!

2011-01-29  /  15:15:28  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback