Tidig morgon

2011-01-29 06:40:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Antar att det är fler småbarnsföräldrar än jag som är "upptvingade" vid den här tiden så här på lördagmorgonen.

Max kom över till oss vid 6.10 och hade inga planer på att ligga och mysa bredvid mig eller somna om utan vi skulle upp direkt deklarerade han med både skrik och gråt.

Nu slappar vi i soffan. Jag ska nog slumra en stund =)!


Jag hinner inte läsa några bloggar pga att jag har lite batteritid på datorn så det är därför det varit väldigt dåligt kommenterande från min sida de senaste dagarna.




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Du har en award inne hos mej :) Hoppas i får en bra helg!

2011-01-29  /  09:22:15  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback