Söndageftermiddagen

2011-01-16 19:27:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag har varit och fikat med kompisar till mig på eftermiddan. Vi pluggade religion ihop på universitetet 2004/2005 (shit va många år sen) och det är så roligt att vi fortfarande håller kontakten. Hela tjejgänget kunde inte vara med idag men vi var i alla fall tre hemma i A´s fina lägenhet =)! Jag hade tänkt ta med kameran men glömde den hemma för var lite kaos när vi skulle åka så kan tyvärr inte bjuda på några bilder.

Max somnade på vägen hem (tar en halvtimme att åka) så får väl se när vi får honom i säng ikväll. Planen var att han skulle lägga sig nu men väntar en stund till. Jag vill dock att han har lagt sig när Solsidan går på teven så att Marcus och jag kan titta.

Marcus har köpt chips.... ooops.... han bara råkade säger han. Jag som tränat så duktigt på gymmet i förmiddags..... say no more ;)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback